Вторник, 18.02.2020, 19:33
Вы вошли как Гость | Группа "Гости"Приветствую Вас Гость | RSS


                                   Красноармейский центр социальной реабилитации  детей-инвалидов  "Милосердие"                                     

Каталог файлов

Главная » Файлы » нормативно-правовая база

Звіт про роботу центру за I квартал 2013 року.
06.08.2013, 09:22
     Центр соціальної реабілітації дітей-інвалідів "Милосердя" утворений у березні 2002 року при управлінні праці і соціального захисту населення м. Красноармійська на правах юридичної особи.

     Згідно Законів України "Про основи  соціальної захищеності  інвалідів  в  Україні"   (  875  -  12  ),  "Про реабілітацію інвалідів в Україні"     ( 2961 - 15 ), "Про соціальні послуги"( 966 -15) здійснюється забезпечення права дітей - інвалідів на соціальну реабілітацію   та   адаптацію   з   метою   їх   наступної   інтеграції   в   дитячі  колективи.

    Центр працює за принципами: послідовності, своєчасності, безперервності і доступності  в наданні комплексної реабілітаційної допомоги дітям з фізичними і розумовими недоліками.

      Система заходів, спрямованих на формування життєвої компетентності дитини-інваліда або повернення її до активної участі в житті, відновлення соціального статусу і здатності до сімейно-побутової і громадської діяльності шляхом забезпечення соціальних нормативів – це і є соціальна реабілітація. Психологічна реабілітація передбачає проведення психологічної діагностики особи дитини-інваліда, визначення і використання форм, методів, засобів, термінів і процедур психологічної корекції, консультування і психологічного прогнозування. Крім того, ще основними форматами і методами реабілітації є: лікувальна фізкультура, масаж, іпотерапія, трудова терапія. Педагогічна реабілітація – це застосування засобів спеціального навчання і виховання дітей з обмеженими можливостями з метою формування особи, яка має певний рівень знань.

        Реабілітаційний курс проводиться по індивідуальних програмах реабілітації за рішенням реабілітаційної комісії Центру. Тривалість одного курсу реабілітації дитини - інваліда складає 6 місяців. Всі реабілітаційні послуги Центру надаються БЕЗКОШТОВНО. Підбір контингенту здійснюється впродовж року за направленням лікувальних установ, заявами батьків і збору необхідних документів, згідно з Типовим положенням про реабілітаційні центри.

                  У Центрі функціонують 2 групи з граничною наповнюваністю 10-11 дітей, при нормі 8 чоловік. Вікова категорія дітей від 4 до 18 років, з денним перебуванням при 5 денному режимі з 8.00 до 17.00 годин. На обліку в нашім Центрі соціальної реабілітації дітей - інвалідів перебуває 21 дитина, в тому числі із захворюванням: ДЦП, аутизм, синдром Дауна і другі.

          Основними напрямками роботи Центру є:

-        СОЦІАЛЬНО-ОЗДОРОВЧІ ЗАХОДИ;

-        ВИЯВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДИТИНИ;

-        ПЕДАГОГІЧНА КОРЕКЦІЯ;

-        НАВЧАЛЬНІ ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ;

-        АРТТЕРАПІЯ;

-        КАЗКОТЕРАПІЯ;

-        ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК МІЖОСОБИСТОГО СПІЛКУВАННЯ;

-        ОСВОЄННЯ НАВИЧОК САМООБСЛУГОВУВАННЯ;

-        ЛОГОПЕДИЧНА КОРЕКЦІЯ

-        НАДАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ЗНАНЬ;

-        РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ;

-        ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ – ІНВАЛІДА;

-        НАДАННЯ КОНСУЛЬТАТИВНОЇ ДОПОМОГИ СІМ'ЯМ, ЯКІ МАЮТЬ ДИТИНУ-ІНВАЛІДА.

 У Центрі працюють фахівці: учитель - реабілітолог, асистент учителя - реабілітолога, учитель - логопед, психолог, які у своїй роботі використовують сучасні реабілітаційні методики.

У Центрі з дітьми з особливими потребами проводяться заняття за програмою "Дитина" вчителем - реабілітологом, асистентом  вчителя - реабілітолога, вчителем-логопедом, психологом.


Для розвитку творчих здібностей з дітьми ведеться робота за слідуючими розділами:   «Зростаємо дужими», « Мова рідна, слово рідне», «Віконечко у природу», «Чарівні фарби і талановиті пальчики», « Будуємо, майструємо, творимо», «Привчаємось працювати». Відповідно названих розділів організуються постійно діючі виставки дитячих робіт, малюнків, відзначаються народні свята, проходять дитячі ранки, на яких виступають самі вихованці Центру.

Під час курсу реабілітації на заняттях з вчителем – реабілітологом  діти набувають навичок міжособистого спілкування, інтегруються у дитячий колектив та почувають себе частинкою суспільства. Сумісні заняття та ігри виховують у дітей навички дотримання певних правил та  дисципліни. Поліпшується загальний стан дітей, тактильна чутливість, підвищується розумова та фізична активність. Діти набувають комп’ютерних знань, розширяють кругозір, знайомляться  з природою рідного краю, розвивають грубу та дрібну моторику, а також поширюють навички з самообслуговування, які дають  впевненість у собі та збавляють від почуття залежності, що добре впливає   на психоемоційний стан дітей. За допомогою роботи психолога, що проводить діагностику особистості дитини – інваліда та визначає форми, методи та засоби реабілітації, у  дітей виявляються  індивідуальні здібності, які вдома не проявлялись або на них не звертали увагу. Логопед центру діагностує граматичну будову мови  дитини, стан артикуляційного апарату, вимову звуків, наявність учбових., господарсько – побутових навичок та навичок з самообслуговування. Тому заняття з логопедом якісно впливають на розвиток артикуляційного апарату,   поліпшують звуковимову та збагачують словниковий запас дітей.

 Для розвитку та занять дітей є спортивно-тренажерний зал, працює комп’ютерна кімната. З березня 2013 року, дякуючи меценатам рідного міста, у вихованців Центру з`явилася можливість побачити світ, доторкнутися до шедеврів світової музичної ( П.Чайковський, М.Мусоргський) та живописної класики (І.Левітан,      І. Айвазовський) завдяки Інтернету. А скільки радощів доставляють дітям розвиваючі комп’ютерні ігри ( «Я рахую краще всих», «Пізнайко», «Країна з’нань»)! Чудові та якісні зображення стали можливими завдяки проектору EPSON, що подарували вихованцям Центру меценати м. Донецька на Міжнародний день захисту дітей. А також  від спонсорів Центр отримав клавішний синтезатор BRAVIS, за допомогою якого проводяться заняття з логоритмики. Метою таких занять є розвиток активності дітей через синтез музики, рухів та мови. Музично – ритмічні рухи виконують релаксуючу функцію, допомагають добитися емоційної розрядки, зняти розумове навантаження і втому.


Виробами  «Альма» обладнана ігрова кімната, де є «сухий» басейн, гральні лабіринти, надувний батут, сенсорні м’ячі і багато іншого навчально-грального обладнання , яке сприяє фізичному  та психологічному розвитку.

У центрі розташована «Сенсорна кімната» - кімната емоційного розвантаження. Її головна функція - привести в нормальний, гармонійний стан психіку дитини, налаштувати психіку на рівну, спокійну і продуктивну роботу.

 Для занять та ігор на свіжому повітрі на території Центру реабілітації розташований ігровий  майданчик, який облаштований різноманітними спорудами, гірками, що відповідають сучасним вимогам.  Таким чином створені  належні умови для повноцінного оздоровлення та відпочинку, розвитку творчих здібностей, занять фізичною культурою дітей з обмеженими фізичними можливостями.

Життєдіяльність Центру здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету і благодійних внесків.

За підтримки міської влади в Центрі проводяться різні заходи, спрямовані на розвиток творчих здібностей дітей цієї категорії. Життя вихованців центру наповнене не тільки заняттями, а й цікавими зустрічами та розвагами, які стали можливими за активної участі друзів – меценатів. Вони організують поїздки до дельфінарія, відвідування циркових вистав та виставок екзотичних тварин.

   Проводиться робота з батьками дітей-інвалідів в наступних формах:

1. Усні консультації і батьківські збори

2. Підбір літератури по розвитку і вихованню дітей з обмеженими фізичними можливостями.

3. Виставки досягнень вихованців.

4. Реалізація спільних творчих задумів батьків і дітей

                 А так само постійно ведеться робота:

1. Залучення батьків до учбово-виховного процесу.

2. Формування захопленості батьків, підтримка  і допомога.

3. Розкриття перед батьками можливості особистого пошуку творчих підходів до навчання дитини і особистої участі в дослідженні і розвитку його здібностей.

Щоденна і кропітка робота дає свої результати: виховна і навчальна діяльність батьків сприяє перебудові їх психіки на прийняття хворої дитини такою, якою вона є, на спокійну оцінку ії досягнень і недоліків.

Категория: нормативно-правовая база | Добавил: Директор
Просмотров: 2519 | Загрузок: 0 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа
Поиск
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 62
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0